AKDENİZ’DE YAZ AKŞAMLARI DA HUZUR VE MUTLULUKLA GEÇİYOR
- Akdeniz Belediyesi, özlenen yaz akşamı etkinliklerine açık hava sinema gösterimi ile başladı. Millet
Bahçesi’nde gerçekleşen programa çok sayıda kişi katılırken Başkan M. Mustafa Gültak,
“Unutulmaya yüz tutmuş yazlık sinema günlerini vatandaşlarımızla yeniden buluşturuyoruz.
Akdeniz’de artık yaz akşamları da huzur ve mutlulukla geçiyor” dedi.
Akdeniz Belediyesi, vatandaşların uzun süredir özlem duyduğu kültürel ve sanatsal etkinliklere
yeniden başladı. Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’nce Millet Bahçesi’nde gerçekleşen yazlık
sinema gösterimi etkinliğine, çok sayıda kişi katıldı. Pandemi koşullarının gözetildiği programda
vatandaşlara patlamış mısır ve gazoz dağıtılarak nostaljik anlar da yaşatıldı.
“Çocuklar mutlu oldukça biz de mutlu oluyoruz”
Akdeniz’de yaz akşamlarının artık huzur ve mutlulukla geçtiğine vurgu yapan Başkan Mustafa
Gültak; “Vatandaşlarımızın isteklerini yerine getirmeye onlara hizmetkar olmaya devam ediyoruz.
Bilindiği gibi yakın zamanda ilçe sınırlarımız içerisinde bulunan Kültür ve Sanat Evlerimizdeki
çocuklarımız ile onların velilerine bir gezi düzenledik. Kendilerini Tarsus Şelalesi ve Tarsus Doğa
Parkı’na götürerek çocuklarımızın daha önce adını andıkları ama hiç görmedikleri hayvanları
görme fırsatı bulmalarını sağladık. Onlar mutlu oldukça biz de mutlu olduk” diye konuştu.
“Kültürel ve sportif faaliyetlerimiz sürecek”
Özellikle kadınlar ve çocukların yoğun talepleri doğrultusunda kültürel ve sportif faaliyetler
yapmayı sürdürecekleri mesajını veren Başkan Gültak; “Akdeniz yaz akşamlarında nostaljik bir
geleneği yaşatmak ve keyifli anılar biriktirmek için vatandaşlarımız için uzun süreli etkinlikler
zinciri oluşturduk. Bunların da ilki açık hava sinema gösterimlerimiz oldu. Yeşilçam filmlerinin
nostaljisi ve sıcaklığını hatırlatan açık hava sinema gösterimleri ile her yaş ve her kesimden siz
değerli vatandaşlarımızın büyük ilgi göstereceğini biliyoruz” dedi.
“Gece Yolcuları konseri 21 Ağustos Cumartesi günü saat 20:00’de”
Başkan Gültak, “Eylül ortasına dek ilçemizin birçok yerinde yazlık sinema gösterimlerimiz devam
edecek. Önümüzdeki günlerde “Çöpçüler Kralı”, “Sultan”, “Neşeli Günler”, “Süt Kardeşler”,
“Vizontele” gibi Türk sinemasının önemli filmlerini de bu atmosferde izleme fırsatı bulacaksınız.
Etkinliklerimizin devamında da çok çeşitli programlarla sizleri buluşturacağız. Müzikseverlerin de
birbirinden güzel şarkılara eşlik edebileceği “Gece Yolcuları” adlı müzik grubunun konseri de 21
Ağustos Cumartesi günü saat 20:00’de Millet Bahçesi sahil etabında gerekçeleşecek” dedi.