maksibet betmatik mercurecasino
gaziantep escort,mersin escort,gaziantep escort,seks hikayeleri
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ilimiz genelinde düzenlenen çeşitli etkinliklerle, coşkuyla kutlandı.
İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Adem KOCA, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle ilimiz genelinde tüm vatandaşları “19 Mayıs akşamı, saat 19.00’da, 19 dakika” kitap okumaya davet etti.
Sayın Adem KOCA, “19 Mayıs 1919, Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ ün Samsun’a çıkarak, Milli Mücadeleyi başlattığı bir gündür. Milletimizin, bağımsızlık aşkıyla mukaddes vatanımızı büyük bir zaferle taçlandırdığı mücadelenin ilk adımıdır. Çok kıymetli evlatlarımızı, gençlerimizi bilimle, irfanla, inançla yetiştirmek biz eğitimcilerin boynunun borcudur. Bu anlamda okumanın geleceğimizi inşa etmekte çok temel bir unsur olduğuna inanıyor, bu inançla başta çok kıymetli evlatlarım, meslektaşlarım ve saygıdeğer velilerim olmak üzere tüm vatandaşlarımızı; 19 Mayıs 1919 ruhunu ebediyete taşımak için 19 Mayıs akşamı, saat 19.00’da, 19 dakika kitap okumaya davet ediyorum.
Başta Ulu Önder, Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzere vatan toprağına emanet olan tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınızı en kalbi duygularımla tebrik ediyorum.” dedi.
Bu davete icabet eden başta eğitim camiamız olmak üzere tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyoruz.
GÜNCEL
20 Haziran 2026GÜNCEL
20 Haziran 2026GÜNCEL
20 Haziran 2026GÜNCEL
20 Haziran 2026GÜNCEL
20 Haziran 2026GÜNCEL
20 Haziran 2026GÜNCEL
20 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.